Search
Close this search box.

Apple Watch

Az AppleCare+, ahogy a nevében is benne van, rendelkezik egy plusz szolgáltatással is.

Ez pedig az, hogy a garancia ideje alatt többször, a saját hibánkból bekövetkezett meghibásodás miatt is javítja, cseréli a készüléket az Apple, minimális összegért cserébe.

Például, ha vízkár éri az iPhone-t, akkor azt a sima AppleCare nem védi meg, az garancián túli hibának minősül. Azonban ha van AppleCare+ rajta, akkor minimális összegért, 15-25.000Ft-ért az Apple kicseréli a teljes készülék egy teljesen újra.

Az AppleCare+ kizárólag a vásárlás napjától számított maximum 60 napig vásárolható meg, ezután nincs rá lehetőségünk!

Az AppleCare+ iPhone, iPad esetén az eredeti garancia mellé plusz 1 évet ad, tehát összesen 2 évig lesz garanciális a készülékünk. Mac gépek esetén +2 évet ad, tehát azok összesen 3 évig lesznek garanciálisak.

Mit kell tudni még az AppleCare+-ról?
Hazánkban hivatalosan nem érhető el az AppleCare+. Ez alapvetően külföldön köthető meg – vagy külföldi kártyával és címmel tudjuk megkötni. Ez persze itthonról is megtehető.

Nem boldogulsz? Segítünk!
Ha nem boldogulnál az AppleCare+ aktiválással, akkor a Marketplace.hu csapat külön díj ellenében segít és aktiválja az órádra, telefonodra vagy bármilyen más Apple eszközödre. Fontos! Az AppleCare+ kizárólag az aktiválástól számított 60 napon belül köthető meg!

Fontos, a lopásra, és rablásra nem vonatkozik Magyarországon az Apple Care+ szolgáltatása

 

Új, aktiválatlan készülék esetén

Fizetés előtt az aktuális árfolyamon számítjuk ki a forintos árat

Apple Watch Ultra 2 – 2 év

109 €

Apple Watch Series 9 – 2 év

89 €

Apple Watch SE – 2 év

65 €

Apple Watch Hermès – 3 év

179 €

Aktivált készülék esetén 60 napon belül

Fizetés előtt az aktuális árfolyamon számítjuk ki a forintos árat

Apple Watch Ultra 2 – 2 év

99 £

Apple Watch Series 9 – 2 év

79 £

Apple Watch SE – 2 év

49 £

Apple Watch Hermès – 3 év

149 £

Megrendelő lap

AppleCare+ megrendelő lap

Kérdésed van? Megválaszoljuk!

Fontos! Az AppleCare+ kizárólag az aktiválástól számított 60 napon belül köthető meg!

Először is nézzük meg, hogy benne vagyunk-e még a 60 napban. Ehhez a készülékre töltsük le az Apple Support avagy Apple-támogatás alkalmazást. Abban az első oldalon megtaláljuk felül azon készülékek listáját, amire még megköthető az AppleCare+. Ilyen lehet mondjuk egy iPhone, iPad vagy Apple Watch is.

Nyomjunk rá a készülékre, majd pedig kövessük az utasításokat. Először országot kell választanunk. Itt van az első olyan probléma, ahol döntést kell hoznunk és sajnos külső támogatásra, ismerősre is szükségünk lehet. Két éve még az USA-t is ki lehetett választani, most azonban már csak európai országokat lehet, például Németországot, Ausztriát, vagy éppen Angliát (USA-ban volt a legolcsóbb az AppleCare+). Fontos, hogy melyiket választjuk ki, mert ahhoz tartozó címre és bankkártyára is szükségünk van – magyar bankkártyával nem fog működni!

Valószínűleg egy diagnosztikát kell lefuttatni távolról, ami feltérképezi a készülék jelenlegi állapotát. Megnézi, van-e rajta (szoftveresen érzékelhető) meghibásodás és így tovább. Ehhez kapni fogunk egy e-mailt, amiben rá kell nyomni a futtatásra, ha az kész, vissza kell mennünk az Apple-támogatás alkalmazásba, majd feltölteni a diagnosztika eredményét.

Amennyiben minden rendben lezajlott, már csak a fizetésre van szükség. Ehhez adjunk meg akkor a címet, amilyen országot kiválasztottuk. Ez lehet ismerős címe, de igazából teljesen mindegy, csak valós legyen. Adjunk meg egy, az adott országhoz tartózó bankkártyát. Mi ezért választottuk az Egyesült Királyságot (UK), mert a Monzo kártyánk angliai, és így az Apple is elfogadta. OTP vagy Raiffeisen kártyát például nem fogadott el, ilyenkor az alábbi hibaüzenetet kaphatjuk (lásd bal oldali kép):

Amennyiben sikerül megfelelő címet és kártyát használni, a vásárlás és aktiválás online végbemegy. Nem kell hozzá bemenni sehova, nem kell külföldön lenni, csupán az Apple-támogatás alkalmazást használni. A Monzo alapján Revolut vagy bármilyen más online bank kártyájával is működhet, de ezt nem próbáltuk – amennyiben te kipróbálod és működik, írd le hozzászólásban!

Ha az Apple-támogatás app nem dob fel számunkra semmi ilyen opciót, akkor nyissuk meg ezt az oldalt: https://mysupport.apple.com/add-coverage/producttypes.

Sok helyen köthető biztosítás a készülékedhez. Ilyen a mobilszolgáltató, vagy bármilyen más, nagyobb kiskereskedelmi hely. A biztosítás önmagában nem rossz dolog, sőt, szerintem egy Apple Watch-ra kötelező, de mégis egyfajta problémát okozhat. A biztosítók (a saját költségeik csökkentése okán) általában nem szeretnek hivatalos szervizekkel dolgozni, tisztelet a kivételnek. Tehát előfordulhat, hogy nem eredeti alkatrész kerül a javítandó készülékbe, és ez későbbi hibákat is okozhat.

Csak hogy az Apple Watch példánál maradjak: betört az óra kijelzője, visszaviszed, hogy biztosításban cseréljék ki (a kijelzőt) mert ugye itt nem teljes készüléket cserélnek, hanem javítják. Ebben az esetben csak a kijelző lesz cserélve, de emiatt én már nem mondanám vízállónak, nem mernék vele úszni sem. Az AppleCare+ ezzel szemben a teljes készülék cseréjét adja, tehát minden új lesz, nem csak a kijelző.

Nyilván ez csak az Apple termékeknél fontos, egy sima TV-nél teljesen más a helyzet, ott egy sima biztosítás nyilván működik. Ezen felül a biztosítás általában kiterjed lopásra/rablásra is, de azért itt is szemfülesek kell legyünk, mert az általunk elvesztett vagy valahol ott hagyott készüléknek egy nem becsületes megtaláló általi eltulajdonítása nem minősül lopásnak a biztosító szerint.

Tehát ahhoz, hogy érvényesítsük a jogainkat a biztosító felé, bizony rendőrségi feljelentéssel és egyéb dolgokkal kell alátámasztani, hogy bizony tényleg lopás vagy rablás történt, és nem elvesztés. ??‍♂️

Ugyan az AppleCare+ esetén is van ilyen védelem például az Egyesült Királyságban, de ez nyilván nem terjed ki más országokra, plusz ott is mindenféle rendőrségi procedúrán végig kell menni, és igazolni, hogy ott lakunk. Szóval ez nem megoldás számunkra, csak a sima AppleCare+.

Nagyjából ezek a különbségek, tehát az AppleCare+ esetén minden esetben hivatalos Apple szervizbenlesz javítva, cserélve a készülék, míg egy termékbiztosításnál ez kétes lehet. Volt már egyébként jó tapasztalatom biztosítóval is, de összességében én nem ajánlom őket, ha egyszer adott a lehetőség az Apple hivatalos biztosítására.

A sima AppleCare és az AppleCare+ nem összekeverendő! Itthon kizárólag a sima AppleCare vásárolható meg, ami lényegében egy garancia kiterjesztés, és nem vonatkozik a fenti hibákra sem.

a legtöbb AppleCare+ 2 évet ad első körben, ami meghosszabbítható is. Mac-ek esetén 3 évet kapunk a fenti összegekért, ami országonként eltér. 60 napon belül kell lennie a készüléknek és hazánkban jelenleg nincs önrész, így lényegében csupán a fenti összeggel számolhatunk.

Mostantól nincs éves megkötés, tehát bármennyiszer kihasználhatjuk az AppleCare+ adta lehetőségeket, ameddig él a készülékre. Nem számít, hogy cégre, itthon, külföldön, hol lett vásárolva, az AppleCare+ mindegyik esetben megköthető, de csak az első 60 napban.

Például ha az Apple.hu-n vásároltuk meg a telefonunkat, akkor nincs lehetőségünk biztosítani, és hivatalosan nem érhető el az AppleCare+ sem, az oldalon nem tudjuk kiválasztani vásárláskor. Lehetséges, hogy van olyan biztosító, ami bevizsgálás után biztosítja a készüléket, de ilyet mi nem ismerünk. Szóval ez egy patthelyzet.

Ilyenkor próbáljuk meg a fenti AppleCare+ aktiválást. Ha ez sikerül, onnantól nyert ügyünk van, mivel az AppleCare+-t már itthon is elfogadják a hivatalos Apple szervizek.

Természetesen asztali és hordozható gépre is vásárolhatunk AppleCare+-t. Mac-ek esetén ez nem 2 év, hanem 3 év védelmet jelent, és igen, kiterjed az akkumulátor problémákra is.

  1. Helyi telefondíjak merülhetnek fel. A telefonszámok és a nyitvatartási idő változhat
  2. Az AppleCare+ hardverfedezet az AppleCare+ megvásárlásának napjától kezdődik. Ez azt jelenti, hogy ha az AppleCare+-t a Mac megvásárlása után legfeljebb 60 nappal vásárolja meg, akkor csak attól a dátumtól kezdve kapja meg az AppleCare+ hardverfedezetet. A műszaki támogatási fedezet az Apple által biztosított 90 napos ingyenes műszaki támogatás lejártával kezdődik, amely a Mac megvásárlásának napján kezdődik. A szolgáltatási lehetőségek elérhetősége attól függ, hogy melyik országban kérik a szolgáltatást, és hol található az Apple hivatalos szervizszolgáltatója. Az Apple által a javítási vagy csereszolgáltatás részeként biztosított csereberendezések új vagy korábban használt eredeti Apple alkatrészeket tartalmazhatnak, amelyeket teszteltek és megfelelnek az Apple funkcionális követelményeinek. Az Apple azt is kérheti az ügyféltől, hogy az alkatrészeket könnyen telepíthető alkatrészekre cserélje ki.
  3. A fedezet csak a Mac rendszerre és az eredeti tartozékaira vonatkozik, amelyek védelmet nyújtanak (i) az eredeti kapacitásuk 80%-ánál kevesebbet megőrző akkumulátorok és (ii) korlátlan számú véletlenszerű sérülés ellen, minden esetért többletdíjat kell fizetni. A feltételeket az apple.com/uk/legal/sales-support/applecare/applecareplus/uk/mac webhelyen találja a részletekért.
  4. A Technical Support Coverage hozzáférést biztosít olyan műszaki tanácsokhoz, amelyekért egyébként díjat számíthatnak fel az ügyfélnek.
  • Az AppleCare+ előnyei elkülönülnek az Apple korlátozott jótállásától és az Ön joghatóságának hatálya alá tartozó fogyasztóvédelmi törvények által biztosított bármely törvényes jogtól. A részletekért kattintson ide . Mac megvásárlásához nem szükséges az AppleCare+ megvásárlása.
  • Az AppleCare+ termékek az American International Group UK Limited által kibocsátott és az Apple Distribution International Limited vagy az Apple Retail UK Limited által forgalmazott biztosítási kötvények, attól függően, hogy az AppleCare+-t hol vásárolták, és ahogyan azt a szerződési feltételek meghatározzák. Az Apple Distribution International Limitedet a Financial Conduct Authority felhatalmazza és szabályozza, mint biztosítási közvetítőt az ideiglenes engedélyek rendszere értelmében. További információkért látogasson el a register.fca.org.uk/s/ oldalra . Az AppleCare+ termékekhez tartozó előnyök elkülönülnek az Apple korlátozott jótállásától és az Ön joghatóságának hatálya alá tartozó fogyasztóvédelmi törvények által biztosított bármely törvényes jogtól, és kiegészítik azokat.
  • Ezt a biztosítást az American International Group UK Limited kötötte, és Angliában 10737370 számon van bejegyezve. Székhely: The AIG Building, 58 Fenchurch Street, London, EC3M 4AB, Egyesült Királyság. Az American International Group UK Limited tagja a Brit Biztosítók Szövetségének. Az American International Group UK Limited a Prudential Regulation Authority engedélyével rendelkezik, és a Financial Conduct Authority és a Prudential Regulation Authority (FRN: 781109) szabályozza. Ezt az információt a www.fca.org.uk/register címen az FS Register meglátogatásával lehet ellenőrizni .

További AppleCare+ csomagok

Mac

Nézd meg az Mac-re kapható csomagokat.

iPad

Nézd meg az iPad-re kapható csomagokat.

iPhone

Nézd meg az iPhone-ra kapható csomagokat.

Watch

Nézd meg az Apple Watchra kapható csomagokat.

Apple TV

Nézd meg az Apple Tv-re kapható csomagokat.

Fejhallgató

Nézd meg a Fejhallgatóra kapható csomagokat.

Miben segíthetünk?

Vásárlással is fordulhatsz hozzánk, professzionális, segítőkész csapatunk ebben is áll rendelkezésedre.

0
    0
    A kosarad üresVissza a boltba